جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۹:۲۰:۴۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۷ ساعت ۱۱:۲۰
لینک کوتاه مطلب:

شهردار کانی سور معرفی شد

رمز موفقیت شورا در انتخاب شهرداری با درایت و پیگیری مشکلات مردم است اگر شورا و شهرداری در پیگیری مشکلات مردم هماهنگ باشند قطعا موفق خواهند شد.

‍ شهردار کانی سور معرفی شد| کمبود اعتبارات نباید مانع انجام فعالیت‌های شورا و شهرداری شود

? اسماعیل رستم پور در مراسم تودیع و معارفه شهردار کانی سور بخش نمشیر گفت: رمز موفقیت شورا در انتخاب شهرداری با درایت و پیگیری مشکلات مردم است اگر شورا و شهرداری در پیگیری مشکلات مردم هماهنگ باشند قطعا موفق خواهند شد.
?وی ادامه داد: شهرداران مسئولیت سنگینی بر عهده دارند باید مشکلات شهر و خواسته های مردم را شناسایی کنند و در راه حل این مشکلات نهایت تلاش و همت خود را بکار بگیرند.
?رستم پور اظهار داشت: شوراها باید منتقد همدیگر باشند اما نباید در مقابل هم جبهه گیری کنند و برای حل مشکلات و درخواست های مردمی باید با همدیگر تعامل سازنده داشته باشند و باعث پسرفت توسعه و ناامیدی مردم شوند.
?بخشدار کانی سور نیز با اشاره به مشکلات کانی سور گفت: مشکل کمبود آب شرب و کمبود فضای آموزشی از مهمترین مشکلات این شهر است که تاکنون تلاش های برای حل این مشکلات انجام شده اما همچنان مردم کانی سور با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.
?طاها کتابی افزود: در این بخش مدرسه متوسطه دوم وجود ندارد که برای حل این معضل از ظرفیت خیرین استفاده می کنیم و تاکنون با خیرین مدرسه ساز نیز چندین جلسه برگزار شده است.
➖پیش از این ابراهیم حیدری ۲ دوره شهردار کانی سور بوده و کاوه صبوری با پنج رای اعضای شورای اسلامی کانی سور به عنوان شهردار این شهر انتخاب و معارفه شد صبوری پیش از این مسوول عمران شهرداری کانی سور بود.