سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۸:۱۸:۱۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱۶ ساعت ۱۵:۰۷
لینک کوتاه مطلب:

‍ خدری سرپرست فرمانداری شهرستان بانه در پیامی فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
“اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ”
حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان های پاک و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و سر در برابر ظلم فرود نیاوردند. آن اسوه های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومت شان در تاریخ ثبت و جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان عالم قرار گرفت..به معنای کلمه تاسوعا، مقدمه جان‌فشانی و عاشورا، سرفصل دلباختگی در محضر حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) است.
تاسوعا و عاشورای حسینی، فریادهای شور گستر پیامبران را، دوباره در گوشهای سنگین فرود آورد و براي همه اعصار و زمانها، بر فراز قلّه رسالت احياي امر به معروف و نهي از منكر جای گرفت.
اینجانب در آستانه ی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی این مناسبت بزرگ و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همه مسلمانان جهان به ویژه مردم ولایت‌مدار و متدین شهرستان بانه تسلیت گفته و امید دارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم.