شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۹:۵۸:۱۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۲۳ ساعت ۱۶:۱۰
لینک کوتاه مطلب:

آیین تجلیل از مشترکان کم مصرف برق شهرستان بانه

این مراسم با حضور خدری سرپرست فرمانداری شهرستان،امام جمعه موقت شهربانه و مسئول دفتر نماینده مردم شریف شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و رؤسای ادارات شهرستان و همچنین مشترکین کم مصرف بانه در محل سالن اجتماعات فرمانداری در حال برگزاری است.

خدری سرپرست فرمانداری در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه اداره برق شهرستان در راستای ارائه خدمات ارزنده به شهروندان محترم افزود،بانه با توجه به روند توسعه رو به رشد ساخت و ساز،مدیریت الگوی مصرف باید سرلوحه شهروندان محترم قرار گیرد تا بتوانیم به شیوه ی مناسب جهت رفاه حال همشهریان و جلوگیری از مصرف بی رویه و قطعی های مکرر آنرا مدیریت کنیم.
وی عنوان کرد،همواره زندگی روزمره به برق وابسته شده است و بدون شک عدم رعایت الگوی مصرف موجب از دست رفتن انرژی و به تبع آن هدر رفتن و بروز مشکلات برای همشهریان خواهد داشت.
وی افزود،با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اصحاب رسانه و همچنین آموزش همگانی،فرهنگ مصرف را در جامعه رونق بخشیم و آموزش های لازم در مصرف داده شود.
وی گفت،به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خوشبختانه خدمات رفاهی در اختیار مردم قرار گرفته است و مانیز باید شکر این نعمت را به جا آوریم و به شیوه مناسب از آن استفاده نماییم زیرا رعایت مصرف حفظ منابع ملی کشور است.

امام جمعه موقت شهربانه نیز ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و آرزوی موفقیت و سربلندی برای دولت مردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود،آیات قرآن و احادیث الهی اسراف و زیاده روی کار شرعی نیست و خداوند قومی را که اسراف نماید هدایت نمی کند.
وی افزود عدم رعایت مصرف خدمات رفاهی موجب زیاده روی عمومی در جامعه و الگوی نامناسب صورت می گیرد و این امر نیز خارج از رویه صحیح مصرف است.
وی با اشاره به فرموده پیامبر گرامی اسلامی گفت، اسراف به مرور زمان موجب فقر و بدبختی برای افراد می شود.
وی از مدیریت برق شهرستان درخواست نمود با نظارت بر مشترکان پر مصرف و شناسایی آنها در سطح شهرستان،مطابق قانون و با قاطعیت با آنها برخورد شود.

در این مراسم قادری رئیس اداره برق شهرستان بیانات مبسوطی در زمینه اقدامات صورت گرفته، نحوه الگوی مصرف و آمار و اطلاعات مرتبط با حوزه کاری ارائه نمود.

در پایان این مراسم از مشترکان کم مصرف برق شهرستان بانه تقدیر بعمل آمد.