جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۶:۵۷:۲۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۱ ساعت ۱۰:۳۶
لینک کوتاه مطلب:

 برگزاری همزمان جلسات پدافند غیرعامل و کمیته مصرف بهینه انرژی شهرستان

دو جلسه پدافند غیرعامل و کمیته مصرف بهینه انرژی شهرستان بصورت هم زمان به ریاست خدری فرماندار بانه و با حضور مدیران و رؤسای ادارات مربوطه در محل فرمانداری بانه برگزار گردید.

خدری فرماندار بانه ضمن اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل افزود،پدافند غیرعامل اقداماتی است که منجر به تداوم فعالیت های ضروری و تسهیل در مدیریت بحران در مقابل هرنوع تهدیدات و افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری و به تبع آنها موجب پایداری ملی می گردد.

وی اظهار داشت:در پدافند غیرعامل باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود درجهت پیشگیری از خطرات احتمالی استفاده شود و در این راستا مدیران مربوطه نسبت به جمع آوری آمار و اطلاعات مدنظر برای برنامه ریزی مناسب و آمادگی بیشتر اقدام نمایند زیرا شناخت نقاط ضعف و قوت‌ و شناسایی تهدیدات در حوزه کاری و برنامه ریزی مدون برای به حداقل رساندن نقاط آسیب پذیر، مهمترین برنامه پدافند غیر عامل است.

وی همچنین مدیریت مصرف انرژی در حوزه های مختلف را مهم خواند و افزود،صیانت از سرمایه های ملی کشور و جلوگیری از اسراف آنها و تبیین راهکار های مصرف بهینه به عنوان یک وظیفه معنوی و ملی،امری لازم و اجتناب ناپذیر است.