جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۸:۳۲:۴۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۶ ساعت ۱۱:۴۶
لینک کوتاه مطلب:

تفکر بسیجی امنیت پایدار را در کشور تضمین می کند

حضور بسیجیان در همه عرصه ها نمود عینی دارد و بسیج متعلق به همه اقشار جامعه است و در همه جا حضور دارد.

?اسماعیل رستم پور فرماندار بانه در اجتماع بزرگ بسیجیان بانه ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: حضور بسیجیان در همه عرصه ها نمود عینی دارد و بسیج متعلق به همه اقشار جامعه است و در همه جا حضور دارد.
?وی با بیان اینکه هر جا بحث اعتبار است، خود را ملبس به لباس بسیجی مایه افتخار است، افزود: حضور عملی بسیج که در تاریج ایران برای سالهای متمادی می درخشد حضور بی ادعای بسیجیان در جبهه های حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس است.
?رستم پور به اهمیت و جایگاه بسیج اشاره کرد و گفت: دشمن تصور می کرد که انقلاب نوپای ایران را از بین می برند اما با ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب (ره) و حضور عملی بسیجیان نقشه های دشمنان نقش برآب شد و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم.
?وی ادامه داد: تفکر بسیجی همراه با احساس مسوولیت می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات موجود باشد و فعالیت این نیروی مردمی طوری است که هرگاه حوادث غیرمترقبه ای اتفاق می افتد در صحنه حضور دارند.
?فرماندار شهرستان بانه یاد آور شد: به فرموده مقام معظم رهبری همه مردم ایران بسیجی هستند مگر آن دسته از افرادی که دل در گرو ضد انقلاب دارند که حسابشان از مردم جدا است.