دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۱:۵۵:۲۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ساعت ۱۵:۳۰
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه به ریاست درویشی سرپرست فرمانداری بانه و اعضای شورا

این جلسه با محوریت برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش و گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و برگزاری مراسم نمادین یادواره شهدای فرهنگیان ،گزارشی در حوزه سواد آموزی ، پیگیری شن ریزی ورودی مدارس خیر ساز فلاحی و نادری و سهم آموزش و پرورش در عوارض شهرداری تشکیل گردید 

 

در این جلسه از هنر جویان برتر رشته های حسابداری و تعمیر موتور و برق خودرو بابت کسب مقام دوم المپیاد هنرجویی شایستگی محور در سطح استان و دو نفر از هنرآموز موثر در کسب این رتبه و دو نفر مدیر هنرستان های سلیمان خاطر و کاردانش آینده سازان شهرستان بانه تقدیر به عمل آمد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه در این جلسه هفته شورای آموزش و پرورش را به مجموعه مدیریت آموزشی و اعضای شورا شهرستان تبریک عرض نمود و افزود: در راستای تحقق اهداف عالیه در قانون ،عرف و وجدان ما برای مقوله آموزش در مباحث مشارکت ، توسعه ، تجهیز و پرورش باید تصمیمات قابل توجهی بگیریم.

وی در ادامه تاکید نمود در جلسات آتی بیشتر موضوعات مرتبط با دستورات جلسه مطرح شود تا این جلسات نتیجه بخش باشد در ادامه اظهار داشت در جلسه آینده موضوعات عمرانی ، سرانه ها و کاربریها بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

دکتر احسان درویشی در ادامه به برگزاري آيين گراميداشت يكصدمين سال تاسيس نخستين مرکز آموزشی در اين شهرستان يك رويداد بزرگ، مهم و ماندگار فرهنگي است كه مي تواند بين نسل فرهيخته گذشته و نسل فعلي پيوند عميقي ايجاد كند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در پایان با اشاره به خدمات خیرین مدرسه ساز افزود با تلاش و زحمات اعضای محترم شورای آموزش و پرورش شهرستان و الام نیازهای واقعی ، خیرین جذب این استان شده اند که باید این موضوع دائما در دستور پیگیری قرار گیرد .