چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۰۸:۲۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱۰ ساعت ۱۲:۴۴
لینک کوتاه مطلب:

دیدار کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بانه با سرپرست فرمانداری

خدری اظهار داشت کمیته امداد که از یادگاران امام راحل امام خمینی(ره) است،پشتوانه ای محکم برای جامعه محسوب می گردد و به تبع آن کمک حال قوی برای دولت در زمینه های مختلف می باشد.

در این دیدار ونشست صمیمانه، کارکنان  مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) به نحوه ارائه خدمات رسانی کمیته امدادبه افراد تحت پوشش و آمار و اطلاعات مرتبط باحوزه کاری پرداختند و افزودند: هدف اصلی آن کمیته خدمات رسانی به افرادمستحق و نیازمندان است و با ارائه راهکار و راه حل های مناسب و حفظ حرمت،تدابیرلازم در این زمینه اندیشیده شده است.

کمال خدری سرپرست فرمانداری نیز ضمن آرزوی موفقیت برای کارکنان زحمتکش و دلسوز کمیته امداد امام خمینی (ره)و تشکر از تلاش و زحمات قابل تحسین آقای جلال فرقانی رئیس پیشین کمیته امداد که به بازنشستگی نائل آمدند وتقدیر از زحمات ارزنده آن کمیته جهت خدمت صادقانه افزود،کمیته امداد که از یادگاران امام راحل امام خمینی(ره) است،پشتوانه ای محکم برای جامعه محسوب می گردد و به تبع آن کمک حال قوی برای دولت در زمینه های مختلف می باشد.
وی ضمن تأکید بر تعامل و همفکری و هماهنگی کارکنان آن مجموعه و کمک رسانی به افراد بی بضاعت و مستحق جامعه عنوان کرد، این فرمانداری نیز در این راستا آمادگی خود را در برای همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام می دارد.