جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۸:۵۵:۱۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱۱ ساعت ۱۶:۳۹
لینک کوتاه مطلب:

دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با سرپرست فرمانداری بانه

مدیر عامل شرکت گاز استان ضمن دیدار با خدری سرپرست فرمانداری بانه ، به ارائه نحوه خدمات دهی و توسعه گازرسانی و مسائل و مشکلات و آمار اطلاعات در حوزه کاری شرکت گازرسانی در شهرستان بانه پرداخت.

احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان  اظهار داشت با توجه به موقعیت قرارگیری شهرستان بانه و دارا بودن مناطق صعب العبور اما خوشبختانه توانسنه ایم حدود ۹۵ درصد شهرستان را از این نعمت بهره مند کنیم و امید است با تلاش مجموعه تا پایان سال جاری این عدد به حدود ۹۹ درصد افزایش پیدا کند.

وی اظهار داشت اعتبارات قابل پیش بینی برای انجام پروژه های گازرسانی در روستاهای شهرستان برای سال جاری حدود ۶۵ میلیارد تومان است.

کمال خدری سرپرست فرمانداری نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام گرفته اداره گازرسانی شهرستان و تلاش مضاعف مجموعه افزود : اداره گاز بانه از جمله اداراتی است که بیشترین رضایتمندی مردمی را داراست و گازرسانی به روستاها و کوخ های شهرستان حتی در مناطق بسیار دشوار این شهرستان از خدمات شاخص این اداره به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

خدری گفت ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان مطمئناً بدون همدلی و تعامل بین سازمان ها انجام نمیشود و بر این اساس خدمات انجام شده در سطح شهرستان در اثر تعامل خوب مجموعه ادارات انجام شده است. و در پایان با توجه به ملاقات های مردمی و دیدار چهره به چهره از نزدیک با شهروندان ، از مدیر عامل شرکت گازرسانی استان کردستان خواست تا پروژه های در حال اجرا برای گازرسانی به روستاها و کوخ های شهرستان با سرعت و جدیت بیشتری دنبال شود تا دراسرع وقت آنان نیز از این نعمت بهره مند شوند.