جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۸:۲۲:۰۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱۲ ساعت ۱۳:۱۶
لینک کوتاه مطلب:

دیدار حسنی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان با سرپرست فرمانداری

حسنی در این دیدار به ارائه گزارشات و آمار و اطلاعات و حوزه کاری و همچنین ریز برنامه های تعبیه شده آن اداره در سال جاری پرداخت.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان اظهار داشت اجرای آسفالت محور اصلی راه های روستایی در اولویت کاری این مجموعه قرار گرفته است و امید است با تدابیر لازم و رفع موانع اجرایی، این عملیات در اسرع وقت شروع گردد.
وی عنوان کرد در سفر ریاست جمهوری به استان کردستان، ۱۵۰۰ میلیارد به راه های روستایی استان اختصاص یافته است.

خدری سرپرست فرمانداری نیز در این دیدار ضمن تشکر از زحمات مجموعه راهداری در شهرستان بانه عنوان کرد،اجرای آسفالت محورهای روستایی نیاز به عزم جدی و روحیه جهادی دارد و با توجه به اینکه آسفالت روستایی یکی از دغدغه ها و مشکلات اصلی شهرستان محسوب می گردد، انجام این عملیات باید در اولویت کاری راهداری قرار گیرد.
وی گفت،اکثر درخواست های مردمی در ملاقات های عمومی با دهیاران،شوراهای اسلامی و امامان جمعه و جماعت و معتمدین روستاهای شهرستان، آسفالت راه های روستایی است و این نیز مطالبه به حق این عزیزان محسوب می شود.
وی عنوان کرد،در بخش راه های روستایی، شهرستان بانه از آسفالت و روکش مناسبی برخوردار نبوده و ضرورت دارد تا هرچه سریع تر در جهت برآورد مشکلات و اقدام جهادی در رفع محرومیت ها گام برداریم.
وی باتوجه به نقش روستاها در توسعه و‌ رشد اقتصادی و همچنین ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در سطح شهرستان در زمینه های مختلف علی الخصوص گردشگری ، رسیدگی به انجام عملیات آسفالت راه روستایی را امری مهم و ضروری خواند و سرعت بخشی به آن عملیات را از سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان درخواست نمود.