جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۱:۲۰:۰۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱۲ ساعت ۱۳:۰۹
لینک کوتاه مطلب:

پنجمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ویژه تعطیلات ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

برگزاری پنجمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ویژه تعطیلات ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به ریاست عزیززاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بانه و با حضور سرپرست معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری،جانشین فرماندهی نیروی انتظامی و اعضای ستاد تسهیلات سفر در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

عزیززاده در این جلسه عنوان کرد،با عنایت به تعطیلات پیشرو و احتمال ورود مسافران و گردشگران و مهمانان می طلبد کلیه مسئولین اقدامات مورد را نیاز را برای استقبال از این عزیزان چاره اندیشی نمایند.
وی افزود،با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در شهرستان بانه و آب و هوای معتدل و همچنین وجود مجتمع های تجاری بانه ،این شهرستان را به شهری توریستی و قطب گردشگری تبدیل کرده است به صورتی که هر ساله پذیرای مهمانان زیادی از سراسر کشور و گاهاً خارج از کشور نیز می باشد.
وی عنوان کرد یکی از اصالت های مهم شهرستان بانه مهمان نوازی است و این اصالت باید با استقبال گرم از میهمانان و همچنین رفع نیاز ها و مشکلات و دغدغه های اصلی آنان از بدو ورود به شهرستان حفظ شود و انجام این امر مهم نیز، نیاز به پیگیری جدی و عزمی راسخ دارد.
وی ساماندهی شهرستان،کنترل ترافیک،اختصاص پارکینگ،اسکان مسافران و تامین نیازهای آنان از جمله نان را از اولویت های مهم دانست و افزود،باید مسئولین و رؤسای ادارات با استفاده از ظرفیت های موجود و با همکاری و همدلی در صدد رفع آنها باشند و در این زمینه همچون سنوات گذشته اقدامات اساسی صورت گیرد و موجب رضایت مندی گردشگران شود.
وی از همشهریان محترم و مالکین و مغازه داران مجتمع های تجاری درخواست کرد که در تعطیلات پیشرو جهت کنترل بار ترافیکی، استفاده از خودروهای شخصی علی الخصوص در محدوده مجتمع های تجاری خودداری نمایند.
وی در پایان از اصحاب رسانه نیز خواست تا با اطلاع رسانی در این راستا به شهروندان و همچنین معرفی جلوه های زیبای شهرستان به مسافران محترم ،زمینه مناسبی را برای حضور آنان فراهم نمایند.