شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۱۵:۰۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱۴ ساعت ۲۲:۳۵
لینک کوتاه مطلب:

‍ آیین عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای شهر بوئین به مناسبت دهه امر به معروف و نهی از منکر

در این آیین سرپرست معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان،امام جمعه موقت شهربانه،بخشدار بخش ننور و جمعی از مسئولین ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان حضور داشتند. 

امام جمعه موقت بانه اظهار داشت : شهدا در راه اعتلای دین و حفاظت از نظام و انقلاب از جان خود گذشتند و وظیفه همه ماست از این دستاورد ها حفاظت کنیم.

ماموستا جمال کریمی در آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای شهر بوئین شهرستان بانه که به مناسبت دهه امر به معروف و نهی از منکر برگزار گردید، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام اظهار داشت : شهدا جان خود را فدا کردند تا ما در امنیت و آسایش بمانیم و دست دشمنان از نظام و انقلاب دور بماند و بدون شک وظیفه همه ماست به پاسداشت جانفشانی ها و از خودگذشتگی این عزیزان بر سر مزارشان حاضر شده و ادای احترام کنیم.

امام جمعه موقت بانه اظهار کرد : ما نسبت به شهدا و ایثارگران مسئولیم چون این عزیزان جان خود را فدای دین و نظام و انقلاب کردند و حفاظت از این دستاوردها وظیفه همه ماست.

ماموستا کریمی بابیان اینکه گلزارهای مطهر شهدا فضای بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در این مکان معنوی باعث زنده ماندن نام و یاد شهدای والامقام می‌شود.

در این آئین بزرگداشت مسئولین و شرکت کنندگان ضمن غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای شهر بویین با قرائت فاتحه به روح مطهر شهداء و امام شهداء با آرمانهای والای امام و شهداء تجدید میثاق نمودند.