شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۲:۰۷:۵۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱۷ ساعت ۱۵:۲۷
لینک کوتاه مطلب:

خدری سرپرست فرمانداری شهرستان بانه در پیامی فرارسیدن ۱۷ مردادماه سالروز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
خبرنگاران و اصحاب رسانه، طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی دهی به افکار عمومی هستند، و بی تردید بدون حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان گوش شنوا و چشم بینای جامعه، فضای خاکستری در جوامع حاکم خواهد شد و شفافیت در درجات پایینی قرار خواهد گرفت.
خبرنگاران در تمامی طول تاریخ، نقش های مهمی را در رویدادهای بزرگ، بر عهده داشته اند و خبرنگاران با قلم های خود به عنوان سلاح اطلاع رسانی، همواره در رویدادهای مهم و حیاتی کشور، نقش اثرگذاری را ایفا کرده اند و بدون وجود آنها، بسیاری از موفقیت ها و دستاوردهای حاصله، انعکاس واقعی پیدا نمی کرد.
بی شک در شرایط خطیر کنونی کشور، نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در ارائه راهکارهای عملی در دستیابی به اهداف توسعه ای، بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است و امیدواریم که کشور با همکاری همه کسانی که قلم در دست دارند و دلسوز این آب و خاک هستند، راه خود را به سمت قله های موفقیت با سرعت و سلامت طی کند.
هفدهم مردادماه که بمناسبت شهادت محمود صارمی به روز خبرنگار نامگذاری شده است فرصتی مغتنم برای تجلیل و قدردانی از زحمات قشری فرهیخته است که با تلاش بی‌وقفه و‌ شبانه روزی برای آگاهی بخشی به جامعه، ایجاد شفافیت و صیانت از حقوق مردم یار و همراه مدیران برای اداره بهتر و موثرتر امور می‌باشند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه و تبریک و تهنیت صمیمانه این روز به همه گرانمایه ها و تلاشگران عرصه اطلاع‏‌رسانی، مدافعان راستین حقیقت،روزنامه نگاران، خبرنگاران ، نویسندگان، عکاسان، مدیران محترم رسانه‌ها، خانواده بزرگ مطبوعات اعم از دیداری، شنیداری، مکتوب، الکترونیک و شبکه‌های اجتماعی کشور علی الخصوص شهرستان بانه ‌تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال برای تمامی این عزیزان آگاهی قدم و پابرجایی قلم را در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری از درگاه باری تعالی مسئلت می نمایم.