شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۸:۳۶:۴۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۲۱ ساعت ۱۷:۱۸
لینک کوتاه مطلب:

بازاریان در کنترل ترافیک شهر بانه مشارکت کنند

جلسه هماهنگی بازاریان در خصوص معضلات ترافیکی و مشکلات موجود در مجتمعهای تجاری کە بە ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور معاونین فرمانداری، فعالان اقتصادی و بازاریان و هیئت امنای بخشی از مجتمع های تجاری شهرستان در محل سالن اجتماعات فرماندار برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بانه تعامل و مشارکت بازاریان را در رفع ترافیک سطح شهر مهم برشمرد و گفت: با همراهی بازاریان طرح ترافیکی به گونه ای مدیریت می شود که منافع همه شهروندان تامین شود، در طرح محدودیت های ترافیکی بانه، نظرات بازاریان ارزشمند است.

مهندس کمال خدری با تاکید بر تسریع در رفع مشکلات ترافیکی گفت: بخشی از مشکلات ترافیکی شهر مربوط به زیر ساختها و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط شهروندان است.

وی ضمن اشاره به اهمیت بالای خواستە های مردمی در جهت روانسازی ترافیک سطح معابر و خیابان های شهرستان باید تمامی ارگان های مربوطه اعم از شهرداری و راهنمایی، رانندگی، نیروی انتظامی و از همە مهمتر در جهت ارتقای فرهنگ عمومی و شهرنشینی قدم های مفید و اثر گذاری برداشتە شود.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این جلسات، سهولت در رفت و آمد و روان سازی ترافیک و کاهش خطرات آن است، ارائه راهکارهای لازم و اجرای طرح هایی که بتواند به بهبود وضعیت کمک موثری نماید ضروری است.