شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۴:۵۹:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۲۲ ساعت ۱۲:۲۳
لینک کوتاه مطلب:

هشتمین جلسه شورای اداری در مسجد جامع شهر بوئین

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست خدری فرماندار بانه و با حضور رحیمی نماینده مردم شریف شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ، ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه شهرستان بانه،ماموستا جمال کریمی امام جمعه موقت شهرستان و اعضای شورای اداری نیروهای نظامی و انتظامی ، اعضای شورای اسلامی بخش ننور در مسجد شهر بوئین  با محوریت "" پیگیری مشکلات بخش ننور ""

در این جلسه خدری ضمن ارائه گزارش در خصوص پروژه های افتتاح شده در هفته دولت افزود، وضعیت تنش آب و انتقال آب از تصفیه خانه شهرستان بانه به داخل شهر ، افتتاح پروژه های گازرسانی در سطح شهرستان خصوصا در صعب العبور ترین نقطه صفر مرزی،افتتاح چهار کارخانه در شهرک صنعتی از مهمترین پروژه های افتتاح شده در هفته دولت بود.

مهندس خدری در ادامه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداختند و برگزاری این هفته مقدس که یادواره آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی است باید با شور و شوق بخصوصی برگزار شود.

وی در ادامه آغاز بازگشایی مدارس را بعد از دو سال تعطیلی کرونا را به مردم و دانش آموزان تبریک گفت و مدارس را خانه دوم خواند و امر به معروف و عفاف و حجاب در سطح شهرستان خصوصا در ادارات از موضوعات مهم مطرح شده توسط سرپرست فرماندار شهرستان بود که الزام آن مورد تقاضاست.

خدری در ادامه در خصوص ترافیک شهرستان از پلیس راهور خواستند با همکاری مردم هر چه سریعتر وضعیت نابسامان ترافیک شهرستان بهبود یابد.

وضعیت جاده های روستایی و محورهای اصلی شهرستان بانه،خصوصا نقاط حادثه خیز،ساماندهی بازارچه مرزی سیرانبند ، مشکل نبود و کمبود آب در روستاها،نظارت بر بازار توسط نهادهای نظارتی خصوصا تعزیرات و اداره صنعت،معدن،تجارت از اهم موضوعات مطرح شده سرپرست فرمانداری شهرستان بود که باید هر چه سریعتر دستگاه‌های اداری و در راس آنها فرمانداری شهرستان بانه در خصوصا حل این موضوعات قدم جدی بردارند.

بهزاد رحیمی نماینده مردم شریف شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد ارتباط مدیران شهرستان با مدیران کل تاثیر مستقیم در حل مشکلات دارد و انتظار می رود تمام مدیران با مدیران کل ارتباط گرفته و مسؤلین استانی را برای حل مشکلات به شهرستان دعوت نمایند با مردم بودن و کنار مردم باور و عقیده ماست و به وظیفه خود می دانیم خود و مسؤلین شهرستان وظیفه دارند در راستای حل مشکلات قدم جدی بردارند.

وی خاطر نشان کرد خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی جای تقدیر است اما به دلیل تحریم های ظالمانه بر کشور ایران انتظار داریم تک تک مشکلات بیان شده در این بخش به صورت جدی مورد پیگیری قرار داده شود و با مدیریت صحیح بحران‌ها و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

ماموستا جمال کریمی امام جمعه موقت شهرستان بانه کار وتلاش و کسب روزی حلال را از دیدگاه اسلام تشریح کردند و از مسؤلین خواستند خدمات بی منت را به شهروندان ارائه نمایند ایشان انجام دستورات و مصوبات در این بخش را وظیفه مسولین دانست و از فرماندار شهرستان در خصوصا عملی کردن آنها تاکید ورزیدند.

رحمانی بخشدار ننور مشکلات بخش را بیان نمود و از مسؤلین خواستار رفع آنها شد و بیان کرد اکثر پروژه های عمرانی در بخش ننور صد در صد انجام شده که جای تقدیر و تشکر از مسؤلین و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.در این بخش صد در صد روستاهای محل سکونت از نعمت گاز و برق برخوردار شدند.در ادامه پروژه های آسفالت راه‌های روستایی،آب شرب و ارتباطات و حل مشکلات روستایی بخش بیان نمود.

در پایان مسولین هم گزارشاتی در خصوص حوزه کاری خود دادند.