پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۴:۳۴:۳۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۲۲ ساعت ۱۶:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

افتتاح مدرسه غیرانتفاعی رویش

مدرسه غیرانتفاعی دخترانه رویش با حضور خدری فرماندار بانه، بهزاد رحیمی نماینده مردم شریف شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، صالحی رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مدیران شهرستان عصر امروز افتتاح شد.

مدرسه غیر انتفاعی رویش در حوزه پیش دبستانی ۵۰ نفر در حوزه دبستانی  ۳۸۵ نفر و در دوره متوسطه اول ۱۶۰ نفر ، جمعا ۶۰۰ نفر را پوشش داده و از ابتدای مهر مشغول به تحصیل خواهند شد.

موسسه رویش دردمکانی امن و تازه ساخت با بهترین جایگاه آموزشی دارای ۱۸ کلاس در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر و عرصه ۶۰۰ نفر ساخته شده است. این مدرسه برای کلیه دانش آموزان ۳۰ درصد تخفیف داده شده و برای دانش آموزان بی بضاعت و کم درآمد تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است.

صالحی رئیس آموزش و پرورش در این افتتاحیه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان افزود، پنج درصد ( ۲۰۰۰ نفر )از دانش آموزان در مدارس غیردولتی مشعول به تحصیل می باشند.

رحیمی نماینده مردم شریف شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با تبریک آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس به تمام دانش آموزان و نیروهای خدمتگزار آموزش و پرورش اعلام کرد ایجاد فضای آموزشی برای فرزندانمان در حوزه تعلیم و تربیت در مکانی مناسب وظیفه خطیر دولت دانست و از خیرین مدرسه ساز در راستای ایجاد و ساخت مدارس خیر ساز تقدیر نمودند

رحیمی اهتمام جدی مسولین برای ترویج علم و دانش و فنون تخصصی و رسانه ای برای دانش آموزان را امری مهم تلقی کردند

رحیمی در این افتتاحیه از آسیب‌های فضای مجازی و رسانه ای و تبعات اجتماعی آن را برای دانش آموزان توضیحاتی ایراد نمودند و از معلمین و مدرسین خواستار فرهنگ سازی در بین دانش آموزان شدند.

مناسب سازی مدرسه ، پرداخت حقوق و مزایا ، بیمه و در راس آنها اشتعال و بکار گیری دغدغه نماینده مجلس برای شاغلان در مدارس انتفاعی بود.

مهندس خدری فرماندار شهرستان بانه ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال جدید تعلیم و تربیت به دانش آموزان و معلمین از حضور جدی و همیشگی آموزش و پرورش خصوصا ساماندهی و اسکان جمع کثیری مسافران تقدیر و تشکر نمود و آموزش و پرورش را وزنه ای سنگین در سطح شهرستان تلقی کردند. مدارس انتفاعی در سطح شهرستان حجم زیادی از دانش آموزان را پوشش داده که لازم است مسؤلین ، خصوصا شهرداری در راستای کمک به حل مشکلات آموزش و پرورش خصوصا مدارس غیردولتی تلاش مضاعف داشته باشند.