شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۸:۴۰:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۲۵ ساعت ۱۲:۱۳
لینک کوتاه مطلب:

خدری فرماندار شهرستان بانه در پیامی فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین و ۷۲ تن از یاران باوفایش را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

اربعین ، زنده نگهداشتن یاد و خاطره سالار شهیدان و یاران باوفای آن حضرت می باشد که همواره واقعه کربلا سرشار از آموزه های ناب برای ما است، نهضتی که به ما آموخت در برابرظلم سکوت نکنیم و تا پای جان برای دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) تلاش نماییم.

در این میان بیستم صفر و ایام اربعین حسینی در بین مسلمانان و حتی علاقمندان به اهل بیت در سایر ادیان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به نمادی برای آزادی خواهی و استکبار ستیزی مبدل گشته است و هرسال بسیاری از عزیزان، دلدادگان و دلباختگان به خاندان رسول الله (ص)برای ابراز ارادت و زنده نگه داشتن راه حق از سراسر جهان در تجمع بزرگ اربعین در کربلای معلی حضور یافته و از ژرفای دل ندای لبیک یا حسین سر می دهند.

اینجانب فرا رسیدن اربعین سرور و ساالر شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران وفادارش را به همه دلدادگان و دلباختگان اهل بیت و مردم شهید پرور شهرستان بانه تسلیت عرض نموده و امید است همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری درعرصه های مختلف زندگی باشیم.