جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۹:۴۰:۱۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۳۰ ساعت ۱۰:۰۷
لینک کوتاه مطلب:

مراسم تجلیل و تکریم پیشکسوتان و بازنشستگان عرصه جهاد و مقاومت

خدری فرماندار بانه عنوان کرد: دفاع مقدس ما صحنه ای از رشادت ها و فداکاری ها و از خود گذشتگی ها در راستای حفظ آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

خدری فرماندار بانه عنوان کرد: دفاع مقدس ما صحنه ای از رشادت ها و فداکاری ها و از خود گذشتگی ها در راستای حفظ آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس گنجینه های ارزشمندی هستندکه برای دفاع از میهن اسلامی جان خویش گذشتند و از این رو هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا ازمجاهدت‌های ایثارگران و پیشکسوتان تجلیل به عمل آید و همواره باید قدردان جانفشانی آنها باشیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بانه نیز با اشاره به آیات قرآنی گفت،خداوند متعال پاداش را به کسانی که در راه خدا جهادکنند وعده داده است.

وی اظهارداشت:پیشکسوتان دفاع مقدس جوانی خودرا با پشتوانه خداوند متعال در راه جهاد و در جبهه های نبرد،گذاشته اند تا ما امروز شاهد سربلندی و عزت و افتخار ایران اسلامی باشیم.

فرماندهی نیروی انتظامی بانه نیز عنوان کرد، پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه ای عظیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و آنان نمونه بارز مجاهدت،مقاومت و شناسنامه آن ایام سخت می باشند که همواره باید مورد تقدیر و تجلیل واقع شوند.