سه شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ , ۰۲:۴۱:۱۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۱۶ ساعت ۱۲:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو خدری فرماندار شهرستان بانه با مدیران ، اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور واحد بانه دیدار نمود

شرح کامل سخنان خدری فرماندار بانه بدین شرح است

خدری در این دیدار ها  ضمن تبریک به مناسبت روز دانشجو و تقدیر از  مدیریت ، اساتید و کارکنان زحمات بی شائبه و تشکر ویژه از دانشجویان در راستای روشن فکر بودن و عدم توجه به دسیسه ها و توطئه چینی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوادث اخیر ، عنوان کرد همواره دشمنان با افکار پلید خود در صدد برهم زدن امنیت و آرامش و تشویش اذهان عمومی هستند ، اما روشنفکری مردم و پایبند بودن به نظام و برکات آن این مسیر را حفظ نموده و دشمنان را ناکام گذاشته است . وجود دانشگاه برای  توسعه و پیشرفت جامعه ضروری است و دانشگاه منشاء ایجاد تغییرات گوناگون و تفکر دانشجویی باعث پیشرفت جامعه می شود. دانشجویان باید برای امید به آینده علاوه بر تحصیل در مسائل مختلف جامعه نیز حساس باشند و باید سطح بینش خود را نیز با علم روز دنیا هم تراز کنند.

وی در پایان اظهار داشت : در آینده نزدیک شهرستان بانه نیاز به نیروهای متخصص در زمینه های مختلف دارد و دانشجویان باید در این تحولات سهیم باشند و در راستای توسعه و آبادانی و رونق شهرستان گام بردارند.