جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۵:۴۱:۰۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۹ ساعت ۱۲:۵۸
لینک کوتاه مطلب:

خدری فرماندار شهرستان و رحیمی نماینده مردم شریف بانه در مجلس و تعدادی از رؤسای ادارات ذیربط از روستای کنده سوره و بله که بخش آرمرده جهت پیگیری مشکلات بازدید نمودند.

مسئولین مذکور در حاشیه این بازدید با امامان جمعه و جماعت،دهیاران،شورا های اسلامی، معتمدین و اهالی محترم آن روستا ها نیز دیدار چهره به چهره داشتند و پیرامون مباحث و مشکلات موجود با آنان گفتگو نمودند.

خدری فرماندار بانه در حاشیه این بازدید ضمن دیدار چهره به چهره با جمعی از اهالی روستا و‌ماموستایان گفت، سعی و تلاش دولت مردمی بر آن بوده است تا خدمات مطلوب را در تمامی زمینه ها جهت رفاه حال مردم علی الخصوص روستانشینان ارائه نماید و مسئولین نیز در این راستا با مشارکت مردم در تمام سطوح جامعه کمک کنند . 

وی عنوان کرد اجرای پروژه های عمرانی در روستاها موجب اثر گذاری بر ایجاد اشتغال،جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و همچنین کاهش معضلات اجتماعی و به تبع آنها از حاشیه نشینی شهری نیز کاسته خواهد شد .

 رحیمی در جمع اهالی روستای کنده سوره از خدمات ارزنده دولت در راستای خدمت به و بله که مردم قدردانی نمودند و اعلام کردند مدیران شهرستان در سطح بخش‌ها با تمام توان در حوزه های راهداری ، بنیاد مسکن ، برق ، آب ، گاز ، مخابرات و دیگر دستگاها در حال خدمات رسانی هستند و بدون منت در راستای حل مشکلات قدم بر می دارند در بخش گردشگری به دلیل جاذبه های طبیعی و بکر در بخش آرمرده و شال بافی باید توجه ویژه ای شود.