جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۶:۰۸:۵۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ساعت ۱۳:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

‍ برگزاری ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ( کوئید ۱۹) شهرستان بانه

این جلسه به ریاست خدری فرماندار شهرستان بانه و اعضا ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری با محوریت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا تشکیل گردید.

 

خدری در این جلسه بیان کرد،در سال جاری در بعضی از کشورهای همجوار ایران و حتی شهرهای داخلی با عادی انگاری و عدم رعایت پرتوکل های بهداشتی مردم،مجدداً روند افزایشی در پیش گرفته است.
وی گفت،بر همین اساس و با توجه به روند افزایشی کرونا و بروز موج هشتم این بیماری ،برای پیشگیری از این بیماری منحوس میبایست رعایت پرتوکل های بهداشتی و همچنین رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و جلوگیری از ازدحام جمعیت علی الخصوص در دستور کار قرار گیرد.
وی ضمن در خواست از شهروندان محترم و تأکید مجدد در راستای رعایت پرتوکل های بهداشتی جهت پیشگیری از این بیماری منحوس افزود،همواره عادی انگاری مردم در این زمینه باعث شروع پیک جدیدی از این بیماری خطرناک شده و به تبع آن افزایش مرگ و میر در جامعه و همچنین بروز آسیب های اقتصادی،اجتماعی و … خواهیم داشت.
در این جلسه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه علاوه برتشریح و تبیین موضوع سلامت، ضمن ارائه گزارش کاملی از عملکرد حوزه سلامت شهرستان در خصوص بیماری کرونا ویروس و اقدامات پیشگیرانه،خواستار مشارکت و‌ همکاری همه جانبه کلیه شهروندان محترم و دستگاه های اجرایی و دولتی جهت ارتقاء شاخص ها و افزایش سطح سلامت در راستای پیشگیری از ویروس کرونادر شهرستان شد.
وی در ادامه اظهار داشت،با تعیین محل های تزریق واکسن کرونا و تدابیر لازم و اندیشیده شده از طرف مرکز بهداشت و درمان شهرستان در این زمینه،همکاران مرکز آمادگی کامل در راستای تزریق دز های مختلف واکسن را دارند.