جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۳۸:۵۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ساعت ۱۵:۱۰
لینک کوتاه مطلب:

‍ جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به ریاست خدری فرماندار شهرستان بانه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

با توجه به مصوبه این جلسه مقرر گردید مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ در مسجد جامع این شهرستان ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار گردد.

خدری فرماندار بانه در این جلسه ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: همه ما میزبان مراسمات سردار دلها شهید سلیمانی بزرگوار هستیم و باید تلاش نمائیم تا آرمانهای این شهید عزیز را از طریق این برنامه ها برای نسل جدید تبیین نمائیم .
وی در ادامه به مردمی بودن مراسمات تاکید و افزود: تفکر و راه حاج قاسم برای همیشه زنده است و این شهید بزرگوار در دل تک تک ایرانیان جای دارد و مراسمات شهادت وی نیز در تمامی سطوح و برای همه اقشار جامعه برگزار خواهد شد.
وی در پایان در خصوص عظمت شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ایراد پرداخت و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) که فرمودند شهید سلیمانی یک مکتب است گفت: در هر برهه ای از تاریخ شخصیتی بروز و ظهور پیدا می‌کند که بیشترین شاخصه های اهل بیت (ع ) را داراست و سردار دلها این چنین شخصیتی داشت و مرد عمل بود.
در این جلسه هر یک از مسئولین به بیان اهم برنامه های ادارات مربوطه پرداختند.