پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۶:۴۹:۳۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ساعت ۰۹:۱۳
لینک کوتاه مطلب:

خدری فرماندار شهرستان بانه با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)و بزرگداشت مقام شامخ مادر و روز زن را تبریک گفت.

در متن این پیام تبریک آمده است:

 

“بسم الله الرحمن الرحیم
۲۳ دی ماه سالروز ولادت با سعادت اسوه معنویت، بهانه خلقت ، دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام شامخ مادر و روز زن، بهانه ای نیک شد تا ضمن ارج نهادن به این مقام شامخ، یکبار دیگر نقش و جایگاه زن در جامعه اسلامی تبیین شود.
حضرت فاطمه الزهرا(س) به عنوان نمونه ترین زن در همه زمینه ها الگوی مناسب و شایسته ای است تا امروز دختران ، زنان و مادران جامعه اسلامی با تاسی از سیره خدایی و روش و راه بی منتهای دخت گرامى رسول خدا(ص) ، این مهم را سرمشق خود سازند و به حجاب و عفاف اهمیت خاص داده و در رسیدن به کمال معنوی و عصمت فاطمی بکوشند و اینگونه دختران و زنانی قابل تقدیر خواهند بود.امید است بانوان این سرزمین با بهره گیری از روش های دخت نی مکرم اسلام در دفاع از ارزش های اسلامی و حجاب و عفاف و سایر عرصه های دیگر پیشگام و پیشتاز باشند.
اینجانب این روز خاصه را خدمت بانوان ، مادران و دختران شایسته ایران زمین علی الخصوص شهرستان بانه تبریک عرض نموده و آرزومندم همگان بتوانیم با سرمشق پذیری ذات الهی در زندگی خود، از این راه بس نورانی خارج نشویم.