پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۶:۱۴:۰۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ساعت ۰۹:۲۳
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک خدری فرماندار شهرستان بانه به مناسبت هفته تشکيل شوراهاي آموزش و پرورش

متن پیام بدین شرح است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
گرامیداشت هفته تشکیل شوراهاي آموزش و پرورش فرصت بسيار مغتنمي است تا مراتب سپاس و قدرداني خودمان را از زحمات و تلاش هاي بي وقفه و ارزنده تمامي فرهنگيان دلسوز، بصير و مديران سختکوش و توانمند شهرستان بانه و اعضاي شوراي آموزش و پرورش كه در كمال اخلاص و ايثار در راستاي تعليم و تربيت نسلي انديشمند، عالم، خلاق، سخت كوش، متعهد، تلاش مي نمايند، اعلام نمايم.

تشکیل شورای آموزش و پرورش گامي بلند در تحقق فرهنگ مشارکت است. ترسيم افق هاي روشن آينده و شكوفايي استعداد هاي سرشار فرزندان ايران اسلامي با بر افروختن چراغ معرفت و اهتمام جدي فرزانگان علم و ادب ميسر مي گردد.

آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور، به  عنوان اساس و شالوده پیشرفت و ترقی نظام اسلامي به حساب مي آيد و نقش مهمي در برنامه هاي توسعه اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي ايفا مي کند. در اين ميان موضوع مشاركت در دستگاه هاي بزرگي همچون آموزش و پرورش  امري ضروري است كه مشاركت فكري افراد برجسته و دلسوخته نظام تعليم و تربيت، از آن، يك آموزش و پرورش فعال و پويا خواهد ساخت.
به همین منظور قانون تشکیل شوراهاي آموزش و پرورش مصوب ۲۶ دي ماه سال ۱۳۷۲ مجلس محترم شوراي اسلامي که از مترقي ترين قوانين در حوزه  آموزش و پرورش است، گامي مهم و ماندگار  در عرصه فرهنگ سازي و مشاركت و بهره گيري از خرد جمعي و عدم تمركز و تصميم گيري و بهره مندي از امكانات محلي و منطقه اي و نظارت مردم و مسئولين در آموزش و پرورش را فراهم آورده است.

اینجانب این هفته را به تمامي فرهنگيان گرانقدر، مديران فرهيخته، خيرين ارجمند، اولياء محترم، دانش آموزان عزيز و همچنين به اعضاي پرتلاش و دلسوز شوراي آموزش و پرورش شهرستان بانه تبريک و تهنيت عرض نموده و موفقيت و سربلندي همگان را از درگاه ايزد منان مسئلت دارم.