جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۵۷:۵۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ساعت ۱۱:۴۷
لینک کوتاه مطلب:

‍ دهمین جلسه شورای ترافیک شهرستان با دستور بررسی و ساماندهی خدمات حمل و نقل هوشمند ، بررسی نقاط حادثه خیز سطح شهر ، ساماندهی وانت های حمل میوه و دستفروشان و آموزش و فرهنگ سازی به ریاست خدری فرماندار شهرستان بانه با حضور فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر اعضای شورای ترافیک شهرستان برگزار شد.

خدری فرماندار بانه در این جلسه با تاکید بر لزوم همکاری و مشارکت شهروندان در مدیریت مسائل ترافیکی گفتند : بخشی از مشکلات ترافیکی شهر مربوط به زیر ساختها و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است که انتظار می رود شهروندان محترم به این امر مهم توجه ویژه داشته و قوانین ایجاد شده توسط ارگانهای مرتبط را به نحوی احسن اجرا نمایند تا شاهد کاسته شدن مشکلات و معضلات در این زمینه نیز باشیم.

 

فرماندار بانه ضمن اشاره به وضعیت ترافیک شهرستان بیان نمودند، اصل و مبنای شورای ترافیک در فرهنگ سازی و آموزش است و برگزاری جلسات شورای ترافیک می تواند نقش بسزایی در بهبود و روان سازی بار ترافیک شهرستان ایفا نماید و دستگاههای متولی این امر می بایست با همکاری و هماهنگی سایر دستگاهها،اهتمام جدی در راستای حل مسائل و مشکلات در این زمینه داشته باشند.

ایشان با اشاره به اینکه اصلاح و بهسازی نقاط حادثه خیز بطور جد در دستور کار شورای ترافیک قرار بگیرد، تصریح کرد: مصوبات شورای ترافیک باید تفکیک و دستگاهها اهتمام جدی در راستای حل مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب استقرار وانت بارها و دست‌فروشان خیابانی در میادین و خیابانهای پر تردد شهر خاطرنشان کرد: شهرداری با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر دستگاه‌های مربوطه تمهیدات لازم در خصوص ساماندهی و تعیین تکلیف حضور وانت بارهای میوه و تره‌بار و غیره در سطح شهر را در زوایای مختلف بررسی نموده و اجرایی نماید