جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۳۸:۵۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ساعت ۱۴:۵۹
لینک کوتاه مطلب:

چهارشنبه مورخه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱

بازدید ازهاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، خدری فرماندار شهرستان بانه و رحیمی نماینده مردم فرهیخته بانه وسقز در مجلس شورای اسلامی ، خسروی مدیر عامل شهرک های صنعتی و روسای ادارات مربوطه از منطقه ویژه اقتصادی بانه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با بیان اینکه فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی بانه آماده بهره‌برداری است، گفت: تاکنون ۲۴ قرارداد سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بانه منعقد شده است.

 خسروی در جریان بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از منطقه ویژه اقتصادی بانه اظهار داشت: سرمایه گذاران زیادی متقاضی سرمایه گذاری در این منطقه شدند.

وی اضافه کرد: زمین این منطقه ۱۰۱ هکتار است و عملیات اجرایی در ۸۵ هکتار در۲ فاز ۳۵ و ۵۰ هکتاری انجام شده که در فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی بانه آب، برق و فیبر نوری فراهم شده است.

خسروی گفت: بیش از هشت کیلومتر دیوارکشی اطراف محوطه ویژه اقتصادی بانه انجام شده ۷۰ قطعه زمین در فاز نخست از ۲ تا چهار هزار متر مربع تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی بانه  در ۱۱ پروژه اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کردستان گفت: ۹۰ درصد خیابان کشی فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی بانه اجرایی شده و آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه طرح موضوع ایجاد منطقه اقتصادی بانه در سال ۸۳ مطرح و در سال ۹۰ مصوب و اعلام شد، افزود: مکان یابی این منطقه تا سال ۹۵ انجام شده و عملیات اجرایی در سال ۹۶ به صورت جدی آغاز شده و قبل از آن اقداماتی به صورت پراکنده در زمینه انتقال برق و منبع ذخیره انجام شده بود.