جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۲:۵۵:۱۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۶ ساعت ۱۲:۰۱
لینک کوتاه مطلب:

پنجشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۱/۰۶

خدری فرماندار شهرستان بانه به همراه کتابی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ، عبدالله پور بخشدار نمشیر و ادبی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان به مناسبت فرا رسيدن ايام ا... دهه مبارك فجر با حضور در روستا های بخش نمشیر ضمن ديدار چهره به چهره با امامان جمعه و جماعت ، شورا افتاء و معتمدین و متنفذین به بررسي مسائل و مشكلات اين منطقه پرداختند.

 خدری در اين ديدار صميمانه ضمن عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت دهه مبارك فجر به خدمات نظام مقدس جمهوري اسلامي وبهره برداری از پروژه های عمرانی و احداثی در این مناطق در دهه مبارک فجر اشاره نمود . 

وی افزود: در دهه مبارک امسال به برکت خون شهدا و حمایت و پشتیبانی مسئولین کشوری و استانی ۸۰ پروژه عمرانی از قبیل عملیات آسفالت راه های روستایی ، گاز رسانی به ۱۰ روستا و ۲۶ کوخ و آسفالت و بتن ریزی معابر روستایی و …. جمعا با صرف اعتبارات ۲۰۰۰ میلیارد ریال توسط مسئولین افتتاح و مورد بهربرداری قرار خواهند گرفت.

فرماندار در ادامه  اظهار داشت : دستگاه های اجرایی موظفند با تمرکز بر اندیشه های تابناک امامین انقلاب اسلامی، نهاده سازی گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و ترویج ارزش ها و آرمان های آن، بسیج تمام ظرفیت و امکانات در تقویت رویکرد امیدآفرینی، اعتماد افزایی و نشاط اجتماعی، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی بپردازند.