شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۶:۰۳:۱۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ساعت ۰۴:۵۳
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک خدری فرماندار شهرستان بانه به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بانه در پیام تبریک خدری فرماندار بانه به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر آمده است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

باز هم فجری دیگر از راه رسید تا یاد و خاطره فجرآفرینان در ذهن ها زنده گردد و عهد و پیمان ناگسستنی ملت ایران با بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام تجدید شود.
ایام مبارک و غرورآفرین دهه مبارک فجر یادآور راهبری های انقلابی و حیات بخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران و فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.
پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران و در یک کلام انفجار نور بود که با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت خواهی و ظلم ستیزی، سرمشق و زمینه ساز بیداری و آزادی خواهی ملت های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی را فراهم نمود.
دهه مبارک فجر و طلوع خورشید انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ و تبلور اراده امتی شهید پرور، مومن و مجاهد برای حاکمیت اسلام و ارزش های الهی، دستیابی به استقلال و آزادی و برپایی نظام جمهوری اسلامی بود.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان گرانقدر، فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، عموم مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور و ولایت مدار شهرستان بانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.