شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۰۴:۰۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ ساعت ۱۴:۵۰
لینک کوتاه مطلب:

به مناسبت دهمین روز ایام الله دهه مبارکه فجر میز خدمت در مسجد جامع شهربانه با حضور فرماندار شهرستان بانه ، رحیمی نماینده مردمی شهرستان های بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ادارات برگزارشد.

در ایام الله دهه فجر این میز خدمت با حضور خدری فرماندار شهرستان ، رحیمی نماینده مردم فرهیخته شهرستان بانه در مجلس شورای اسلامی و رؤسای ادارات صنعت ،معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی، تعاون کار و رفاه اجتماعی ،محیط زیست ،بهزیستی، گردشگری، سازمان تبلیغات اسلامی ،شهرداری بانه ، ثبت احوال و مدیران بانکهای تجارت ، بانک صادرات ، بانک سپه شهرستان بانه وادارت دیگر که خود جوش به این میز خدمت پیوستند به مطالبات و خواسته های مردم، پاسخ دادند.

در این میز خدمت که قشرهای مختلف مردم و نمایندگان ادارات سطح شهر حضور داشتند،خدری فرماندار بانه به بیان مهمترین خدمات و برنامه های دولت در حوزه های مختلف عمرانی ، اقتصادی، بهداشتی و..پرداخت.
وی در ادامه افزود ۲۲ بهمن یاد آور حماسه ها، رشادت ها و جانفشانی های مردم عزیز ایران است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یکپارچه و بی واهمه فریاد می زند.
فرماندار در پایان از کلیه مردم شهید پرور بانه دعوت نمود تا با حضور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با آرمان های شهدای انقلاب، بار دیگر تجدید پیمان کنند.