سه شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ , ۰۲:۴۱:۱۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ساعت ۱۶:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار شهرستان بانه بر ضرورت تدوین برنامه جامع توسعه ورزش در این شهرستان تأکید کرد؛

فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان بانه بر ضرورت تدوین برنامه جامع توسعه ورزش در این شهرستان تأکید کرد و از مسؤلان و فعالان ورزشی خواست در نشست ها و جلسات در سال جدید، شرح وظایف، برنامه زمانبندی و دستیابی به اهداف مشخص شده را سرلوحه تصمیمات و برنامه ریزی ها قرار دهند.

خدری در نشست اعضای شورای ورزش شهرستان بانه با اشاره به برخی پروژه های مهم ورزشی در دست اجرا، احداث سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفره شهر بانه را از مهم ترین این طرح ها برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از تلاش دولتمردان و نمایندگان مجلس به ویژه پیگیری های نماینده مردم سقز و بانه در مجلس در زمینه های مختلف از جمله توسعه و استانداردسازی ورزشی حائز اهمیت خواند.

فرماندار شهرستان بانه با انتقاد از نادیده گرفتن تلاش ها و پیگیری های مسؤلان و القای فضای یأس و ناامیدی در موارد متعدد، بر ضرورت برداشتن فضای تقابل و ایجاد فضای تعامل تأکید کرد و از سرمایه گذاران خواست برای اخذ تسهیلات اشتغالزایی و کمک به توسعه ورزش این شهرستان، اقدام نمایند.

در جلسه شورای ورزش شهرستان بانه برخی از رؤسای هیأت های ورزشی شهرستان بانه هم به بیان مشکلات موجود به ویژه کمبود اعتبارات ورزشی و منابع مالی هیأت ها و همچنین بیان دیدگاه ها و راهکارهای خود پرداختند.