سه شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ , ۰۲:۴۱:۱۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱/۱۷ ساعت ۱۴:۵۰
لینک کوتاه مطلب:

جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی،خدماتی در دست اقدام به ریاست خدری فرماندارشهرستان بانه با حضور خطیبی مسئول دفتر نماینده مردمی بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی ، عزیززاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، مدیران و روسای ادارات خدماتی، اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

خدری فرماندار بانه با اشاره به ضرورت بروز رسانی پروژه ها از طریق پیگیری اعتبارات و ساخت و سازها گفت : دستگاههای اجرایی موطف به ارسال گزارشات و مستندات اعتباری و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های دستگاه مربوطه خود باشند.

 

 

خدری افزود ؛ بر این اساس مدیران موظفند ،جذب اعتبارات پروژه های دستگاه مربوطه را از طریق سازمان مدیریت برنامه و بودجه و اداره کل مربوطه را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار در ادامه گفت: کلیه دستگاه های اجرایی نسبت به پیگیری مراحل اداری اخذ مجوز ماده ۲۳جهت تعریف طر ح های جدید تملک دارایی در قالب کمیته برنامه ریزی اقدام لازم را معمول و نتیجه را به این فرمانداری ارسال نمایند.

در پایان مقرر گردید کلیه دستگاه های اجرایی ، خدماتی اطلاعات کاملی از پروژه های نیمه تمام خود را به این فرمانداری اطلاع دهند.