جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۵:۱۰:۵۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۱۶ ساعت ۱۴:۰۹
لینک کوتاه مطلب:

 پیام تبریک فرماندار شهرستان بانه به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر؛

کمال خدری در پیام خود، ضمن تبریک این ایام، از اقدامات و زحمات جمعیت هلال احمر شهرستان بانه تقدیر و تشکر نموده است. متن پیام به این شرح است:

 

مهندس کمال خدری در پیامی روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را تهنیت گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

کار انسانی و معنوی هلال احمر به تمامی ما نکته مهمی را یادآور می‌کند و آن نوع دوستی و کمک به انسان‌ها فارغ از مرزبندی‌ها و رنگ و نژاد و زبان است.

این کار امداد و نجات دیگران در شرایط دشوار و بلایا، جز از انسان‌های فرشته‌خو و نیک‌نهاد برنمی‌آید و افراد باید زمینه‌ معنوی و خلوص نیت و دلی پاک و روحی زلال داشته باشند تا در شرایط دشوار از خود گذشته و به درد دیگران بپردازند.

جمعیت هلال احمر به عنوان سازمانی مردمی و ناسودبر، اقدامات بشردوستانه بسیاری در جنگ‌ها، وقایع تاریخی و حوادث و بلایای طبیعی متعدد انجام داده که شرح مجاهدت و از خودگذشتگی آنان خود یک تاریخ مفصل و پرافتخار و پر از حماسه است.

اینجانب ضمن تقدیر و تجلیل از سال‌ها و دهه‌ها خدمات و تلاش شایسته و ارزنده و فداکاری و مجاهدت های بی وقفه طلایه داران مهرورزی و نوع دوستی در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و تمامی پرسنل، امدادگران، اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان بانه در برهه های گوناگون، فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به این عزیزان تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون و صحت و سلامتی همه خادمان ملت را از درگاه خداوند سبحان مسألت می نمایم.