جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۳:۳۸:۱۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۱۹ ساعت ۱۴:۲۷
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار بانه : نامگذاری سالروز ولادت حضرت معصومه(س) به نام روز دختر نشان دهنده اهمیت نقش بانوان در دین مبین اسلام و جایگاه حائز اهمیت ایشان در ایران اسلامی است.

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به ریاست خدری فرماندار شهرستان بانه و با حضور مدیران ادارات ذیربط و اعضای امور بانوان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

 

خدری فرماندار بانه اظهار داشت ،هماهنگی گرامیداشت روز دختر در شهرستان مهمترین هدف از نامگذاری روز دختر را احیا ، ترویج و تقویت ارزش های فرهنگی و اجتماعی دختران با تکیه بر فرهنگ و سیره اهل بیت به ویژه سیره و زندگی حضرت معصومه (س) عنوان نمود و بهبود و توسعه سلامت روانی و اجتماعی دختران ، گسترش فرهنگ خودباوری ، ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را از دیگر اهداف این نامگذاری بیان کرد.

وی با بیان اینکه مراسم روز دختر باید در سطح شهرستانی و با حضور مهمانان استانی برگزار گردد و تصریح نمود: با توجه به مسائل و مشکلات سطح جامعه باید کوشید با ایجاد فضای مناسب ، زمینه شکوفایی توانمندی های عظیم و نیز حضور پررنگ و تاثیرگذار این بخش از سرمایه های انسانی جامعه را در راستای توسعه کشور فراهم نمود.