جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۳:۳۸:۱۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۲۰ ساعت ۱۴:۳۸
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار شهرستان بانه:بر ضرورت اجرای پروژه های عمرانی از جمله آسفالت راه روستایی در دیدار با دکتر حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تأکید نمود.

خدری فرماندار شهرستان بانه بهمراه رحیمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بمنظور پیگیری مشکلات و موانع اجرایی پروژه و مطالبات شهروندان با معاون عمران استانداری دیدار نمود.

 

خدری در این نشست ضمن ارائه توضیحات در مورد اهداف مهم اجرای پروژه های عمرانی و تخصیص اعتبارات و همچنین لزوم اجرایی نمودن عملیات بمنظور توسعه و شکوفایی شهرستان اظهار داشتند،تسریع در روند تکمیل طرح های عمرانی پیرامون اهداف مهم دولت و همچنین عمران و آبادانی و تامین نیازهای شهروندان و مرتفع نمودن مشکلات آنان،با اتخاذ تدابیر و راهکارهای لازم مسئولین استانی تسهیل می گردد.

وی با تاکید بر اهمیت پروژه های اجرا شده و تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان بانه و اشاره به عزم جدی دولت جهت تکمیل و تجهیز این پروژه ها در شهرستان گفت : امیداست با تعامل و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی شاهد اجرای پروژه های عظیم و مهم در زمینه های مختلف عمرانی، اقتصادی،ورزشی و …در شهرستان باشیم.

خدری در ادامه با اشاره به ضرورت آسفالت راه روستایی در راستای پیشبرد سیاست های دولت و جلوگیری از مهاجرت روستانشینان و بر آورد نیازهای آنان افزود، آسفالت راه های روستایی بعنوان یکی از ضروریات مهم تحقق آن تلقی میشود زیرا با حضور و بازدید میدانی در روستاها و دیدار با اهالی محترم این موضوع بعنوان خواسته ی مهم آنان ذکر شده که باید امسال اهتمام ویژه ای بکار گرفته شود.