جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۵:۴۹:۰۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۲۴ ساعت ۱۵:۴۷
لینک کوتاه مطلب:

یکشنبه مورخه ۱۴۰۲/۲/۲۴

فرماندار بانه : قرار گرفتن شهرستان بانه در منطقه سبز از ضروریات اصلی شهرستان می باشد.

 

خدری فرماندار شهرستان بانه در دیدار با فعله گری مدیر عامل شرکت گاز منطقه ای استان کردستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزنده مجموعه شرکت گاز استانی و شهرستانی در راستای خدمات رسانی به شهروندان و همچنین تلاش شبانه روزی آنان بمنظور رفع نیازها و مطالبات شهرستان اظهار داشت،نیروهای آن اداره در راستای رویکرد اصلی دولت مردمی که خدمت رسانی به مردم است،در حال حرکت است و گام های استواری در این زمینه برداشته است.

وی افزود خوشبختانه اقدامات اساسی در شهرستان بانه بمنظور بهره مندی از نعمت گاز حتی در نقاط صفر مرزی و جهت رفاه حال روستانشینان محترم صورت گرفته است اما می طلبد بانه در کمترین زمان ممکن جز مناطق سبز واقع گردد و کوخ های تابعه این شهرستان نیز گازرسانی شوند.

در این دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان ، به ارائه نحوه خدمات دهی و توسعه گازرسانی و مسایل و مشکلات و آمار اطلاعات در حوزه کاری شرکت گازرسانی در این شهرستان پرداخت.

وی افزود،با توجه به موقعیت قرارگیری شهرستان و دارا بودن مناطق صعب العبور اما خوشبختانه توانسته ایم حدود ۹۸ درصد شهرستان را از این نعمت بهره مند کنیم و امید است با تلاش مجموعه تا پایان سال جاری این عدد به حدود ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کند.