جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۲:۲۶:۱۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۲۵ ساعت ۱۶:۵۰
لینک کوتاه مطلب:

‍ فرماندار بانه : در جامعه باید اندیشه‌های امام خمینی(ره) تبیین شود. برگزاری مراسم بزرگداشت برای امام راحل و شهدای پانزده خرداد بانه به منزله زنده نگه‌ داشتن اندیشه‌های امام خمینی(ره) و یاد شهدا است.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و گرامی داشت یادواره شهدای پانزده خرداد سال ۶۳ شهر بانه به ریاست خدری فرماندار شهرستان بانه در فرماندار برگزار شد.

فرماندار بانه ضمن اشاره به یادواره های تاریخی خرداد گفت: امام خمینی(ره) با قیام خود که نشات گرفته از آموزه های دین مبین اسلام بود بیداری ؛ جرات و اعتماد به نفس ملت ها را در برابر زورگویی ابرقدرت ها برانگیخته و احیا نمود.

وی در ادامه افزود ،با توجه به مقارن شدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با سالروز شهادت شهدای پانزده خرداد شهرستان بانه در جریان بمباراران پارک شهر توسط جنگنده های رژیم بعث در خرداد سال ۶۳ که منجر به شهادت رساندن تعداد ۶۰۳ نفر از مردم این شهرستان شد و از این روز بعنوان (روز بانه) یاد می شود.

خدری فرماندار شهرستان در پایان به برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه های پانزده خرداد در این شهرستان تاکید کرد و خواستار استفاده از همه ظرفیت ها و توان شهرستان بانه در راستای برگزاری هر چه با شکوهتر این برنامه ها شد.