جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۶:۱۱:۳۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۲۷ ساعت ۱۱:۰۹
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار شهرستان بانه مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان، مهندس کمال خدری فرماندار بانه با صدور پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

 

 

متن پیام فرماندار شهرستان بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
(۲۷ اردیبهشت) به نام «ارتباطات و روابط عمومی» و بزرگداشت آن فرصت مناسبی است تا به گسترش روزافزون و نفوذ ارتباطات و شبکه‌های ارتباطی در زندگی روزمره، نقش راهبردی آن در پیشرفت پایدار و هوشمند جامعه و نیز اهمیت یافتن روابط عمومی به عنوان حلقه ارتباط دولت و جامعه بیش از پیش توجه شود.

تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت روابط عمومی ها به عنوان “بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمان ومنعکس کننده چگونگی مسائل سازمان ها ” گواهی برنقش بی بدیل روابط عمومی در سازمان است.

این نهاد با تلفیقِ علم و مهارت و با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای ارتباطی و با این روی‌کرد که «آگاهی حقّ مردم است» به افزایش آگاهی عمومی از عمل‌کردِ دولت کمک می‌کند.

اینجانب برخود شایسته میدانم روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، سازمانها ،نهادها و بخشهای غیر دولتی شهرستان بانه تبریک و تهنیت عرض نمایم و صحت سلامتی توفیقات روز افزون همه عزیزان را از خداوند سبحان خواستارم.