شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۰۹:۵۳:۱۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۸ ساعت ۱۱:۴۷
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار بانه با صدور پیامی به اقدام خدا پسندانه اهدای عضو بانوی جوان بانه ای ادای احترام نمود

مهندس کمال خدری فرماندار شهرستان بانه در پیامی به خانواده نوعروس بانه ای مرحومه مبینا درویش نیا که با اهدای اعضای بدن فرزندشان نجات بخش 5 بیمار شدند،تقدیر نمودبه گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بانه متن پیام فرماندار بدین شرح می باشد.

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

خانواده محترم درویش نیا

غم از دست دادن فرزند بسیار سخت و دشوار است اما شما با اهدای عضو فرزند عزیزتان که نمونه بارز یک اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه می باشد ،اقدام بسیار بزرگی را در صحنه بخشودگی نمایان نمودید که فقط انسان‌های بزرگ با قلبی بخشنده می‌توانند آنرا انجام دهند و این فداکاری مهم شما برگرفته از آیات قرآنی و احادیث نبوی و آموزه های دینی و همراه با توشه آخرت برای خود و عزیز از دست رفته تان می باشد.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر ویژه از این اقدام فداکارانه و نجات بیماران نیازمند پیوند عضو و عرض تسلیت به محضر شما عزیزان به مناسبت این غم بزرگ ،برای آن مرحوم طلب مغفرت و علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

نو عروس ۱۸ ساله بانه‌ای که در ۲۵ اردیبهشت ماه بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده جهت اهدای عضو به بیمارستان سینای تهران منتقل شد که این عمل خداپسندانه نجات بخش زندگی ۵ بیمار نیازمند به پیوند عضو شد.