جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۳:۳۶:۲۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۱۱ ساعت ۱۵:۵۰
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار بانه : ۲۲۰ زائر بانه ای به مرقد مطهر امام راحل (ره ) اعزام می شوند

سومین جلسه شورای اداری شهرستان بانه به ریاست خدری فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه موقت شهر بانه ، مسئول دفتر نماینده مردمی شهرستان های بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

مهندس خدری در این جلسه با اشاره به ۲۲۰ زائر که ارز بانه به مرقد مطهر امام راحل (ره ) اعزام می گردد افزود در ۱۱۳خردادماه ۲۲۰ نفر از شهرستان بانه به مرقد امام راحل اعزام خواهند شد که اکثریت این افراد زائر اولی هستند که باید مقدمات لازم برای اعزام هر چه بهتر و باشکوه تر آنها مهیا شود.

وی در ادامه اظهار نمود : شهرستان بانه هم میراث دار خاطرات ماندگار عزیزانی است که جان خود را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده و امنیت و آسایش کنونی ما را به ارمغان آوردند و وظیفه ما این است که ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

فرماندار بانه افزود ، دبیرخانه یادواره کشوری شهدای ۱۵ خرداد بانه در فرمانداری بانه با مسئولیت فرمانداری دایر می باشد و وظایف همه دستگاه ها به صورت مکتوب اعلام شده است و موظف به پشتیبانی و حمایت از این یادواره هستند.

ایشان در ادامه با اشاره به دستورالعمل ابلاغی استانداری کردستان اعلام نمود ، از روز ۱۵ خرداد ماه تا ۱۵ شهریور ماه ساعات کاری ادارات از ساعت ۶ صبح لغایت ۱۳ ظهر خواهد بود

مهندس خدری در پایان گفت تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم باید سرلوحه کار مدیران شهرستان باشد افزود : با توجه به انتخابات پیش رو امسال باید از تمام ظرفیت ها برای برگزاری پر شور استفاده نمود.

امام جمعه موقت شهر بانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ و ۱۳۶۳ و جنایات ظالمانه رژیم بعث عراق اظهار داشت:توطئه و دسیسه و جنایت رژیم بعث نتوانست هیچ لطمه ای به ملت شریف و بزرگ ایران وارد نماید و موجب آن شود تا دیکتاتور عراق بعنوان متجاوزگر در دنیا شناخته شود.

وی در ادامه گفت: خون شهیدان بی گناه این سرزمین که همواره در برابر دشمنان سینه سپر کردند،هرگز پایمال نمی شود و راه این عزیزان ادامه دار خواهد بود و ایستادگی و مقاومت را به پیشه آنان است ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه از استاندار محترم کردستان و فرماندار مردمی شهرستان بانه به پاس برگزاری این یادواره کشوری در شهرستان تقدیر و تشکر نمود.