شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۱۵:۴۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۴/۱۰ ساعت ۱۱:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

اتمام حجت فرماندار شهرستان با مسئولان ادارات فرماندار بانه :مدیران در راستای رویکرد اصلی دولت مردمی و باروحیه جهادی و انقلابی در کنار مردم و پای کار مردم باشند مدیری که دل در گرو پیشرفت در حوزه های مربوطه ندارد،به قطع نمی‌تواند خدمات مناسبی به مردم ارائه دهد و ازاین رو هر مدیری که انگیزه کافی برای خدمت ندارد باید مسئولیت خود را به فردی که دارای تخصص و تعهد است،بسپارد

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه به ریاست خدری فرماندار شهرستان و با حضور رحیمی نماینده مردم شهرستان های بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی ، امامان جمعه و جماعت شهرهای بانه و کانی سور و سطح بخش نمشیر،اعضای شورای اداری و معتمدین و دهیاران بخش نمشیر در مسجد جامع شهر کانی سور برگزار گردید

 

 

فرماندار شهرستان بانه عنوان کرد، محدودیت‌های بودجه‌ای نباید به بهانه‌ای برای کم‌کاری در مسیر خدمت به مردم تبدیل شود.

وی افزود ، دولت سیزدهم اعتبارات را به صورت نقد پرداخت می کند تا دستگاه‌های اجرایی وظایف خود را به خوبی انجام دهند،اما مدیران هم باید با ابتکار عمل نسبت به شناسایی مشکلات و نیازمندیهای اساسی و استفاده از ظرفیت‌ها بمنظور حل آنها و تعیین اولویت‌های اساسی گام بردارند.

مهندس خدری در ادامه با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات جلسات گفت: «مدیران ادارات نسبت به اجرایی نمودن مصوبات اهتمام ویژه خود را بکار گیرند و صرفأ حضور در جلسات در این خصوص مهم نیست»

وی در ادامه افزود،با توجه به انتخابات پیش رو امسال باید مدیران،بخشداران ، شوراها و دهیاران از تمام ظرفیت های موجود برای حضور حداکثری و‌پرشور مردم در پای صندوق های رأی استفاده نمایند.

رحیمی نماینده مردم‌ نیز در این جلسه اظهار داشت:پیگیری های لازم بمنظور تردد خودروهای شخصی مسافرین از طریق وزارت اقتصاد صورت گرفته است.

وی گفت،امضاء تفاهم نامه با قرارگاه جهادی امام حسن (ع) در حوزه های محرومیت زدایی،احداث مسکن ملی،آسفالت راه روستایی و … صورت گرفته که‌ نوید بخش آینده ای روشن جهت مرتفع نمودن مشکلات مردم است.

در ادامه ضمن بررسی مشکلات مربوطه بخش نمشیر در زمینه کمبود آب شرب، فضای آموزشی و بهداشتی،آسفالت راه روستایی،روکش آسفالت محورهای مواصلاتی و …. و ارائه راهکار مناسب پیرامون مرتفع نمودن آنها،از تعدادی مسئولین شهرستانی در راستای انجام امورات محوله و خدمت رسانی به مردم تجلیل شد.

در این جلسه خدری فرماندار شهرستان بانه ،رحیمی نماینده مردم در مجلس و امامان محترم جمعه و جماعت و افراد حاضر در جلسه،هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات مسلمین جهان را محکوم نمودند.