یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۱:۰۱:۱۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۴/۲۱ ساعت ۱۱:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

تاکید فرماندار بانه بر پیگیری مشکلات نقاط فاقد آنتن دهی  تلفن همراه بویژه در مجتمع های تجاری و روستاهای شهرستان

جلسه بررسی مشکلات آنتن دهی شهرستان بانه به ریاست خدری فرماندار شهرستان و با حضور رحیمی نماینده مردم شهرستان های بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی ، عطار مدیرکل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی غرب کشور ، عبدلی مدیر حوزه بهینه سازی شبکه سیار از شرکت همراه اول ، رضوانی مدیر ارتباطات سیار استان کردستان ، نمایندگان اصناف و کسبه و بازاریان شهر بانه در سالن اجتماعات فرماندار برگزار گردید

 

 

مهندس کمال خدری فرماندار شهرستان بانه در جلسه بررسی مشکلات آنتن دهی شهرستان گفت مشکلات نقاط فاقد آنتن دهی تلفن همراه بویژه در مجتمع های تجاری سطح شهر و روستا ها به صورت ویژه پیگیری شود.

وی در ادامه افزود باید زیر ساخت های لازم برای بر طرف نمودن رومینگ به دلیل مرزی بودن این شهرستان مرتفع و مشکلات ناشی از آن برطرف گردد.

فرماندار بانه افزود،یکی از نیازهای مبرم جامعه امروزی در عصر ارتباطات ،دسترسی به اینترنت پرسرعت و آنتن دهی موبایل می باشد و در این راستا باید اهتمام ویژه بکار گرفته شود در ادامه اظهار داشت شرکت مخابرات باید با اصحاب رسانه تعامل بیشتری داشته باشد.

رحیمی نماینده مردم شهرستانهای بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی در این جلسه جهت بر طرف نمودن مشکلات آنتن دهی در این شهرستان مکاتبات زیادی صورت گرفته ولی متاسفانه به هر ارگانی مراجعه می کنیم مسئولیت را از خود سلب و ما را به حوزه دیگری ارجاع می دهد.

وی در ادامه نا رضایتی که در خصوص آنتن دهی در این شهرستان وجود دارد به دلیل تعدد دستگاه های متولی در حوزه ارتباطات سیار که باعث شده این مشکلات به کندی پیش برود

عطار مدیر کل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی غرب کشور در این جلسه افزود: صوت و ديتا بايد بر اساس استاندارد هاي جهاني در دسترس همه افراد در روستاها و شهرها قرار گيرد و به طبع آن توسعه زيرساخت مخابراتي با استفاده از دانش روز جهاني در رویه کاری این سازمان قرار دارد .

وی در ادامه با بیان اينكه اتصال روستاهاي زير ۲۰ خانوار به شبكه اينترنت نيز در برنامه هاي توسعه اي و قراردادهاي آينده تعريف مي شود.

در پایان با توجه به اینکه بانه نگین اقتصادی غرب کشور است نمایندگان اصناف و کسبه و بازاریان در خصوص آنتن دهی و اینترنت در مجتمع های تجاری با توجه به اینکه بانه نگین اقتصادی غرب کشور است نارضایتی خود را اعلام و در این خصوص به بحث و گفتگو پرداختند.