یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۵:۱۵:۲۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۵/۹ ساعت ۰۹:۵۶
لینک کوتاه مطلب:

‍ پیام تبریک فرماندار شهرستان بانه به مناسبت روز جهانی محیط بان و جنگل بان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان، مهندس کمال خدری فرماندار بانه در پیامی به مناسبت روز جهانی محیط بان وجنگل بان این روز را به تمامی محیط بانان و حافظان عرصه های طبیعیت تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

محیط بانی و صیانت از زیستگاه طبیعی و کیانزی از دستبردهای قهرآمیز و رخدادهای طبیعی و انسان ساز را باید یکی از رسالت های مهم و درخور تحسین تلقی کرد، چراکه بدون حضور این عزیزان ایثارگر و جان برکف شاید امروز بخش مهمی از عرصه‌های طبیعی و حیات وحش عملا از دست می رفت و نابود می شد.

پاسداشت سالانه‌ی این مناسبت نشان‌گر توجه جدی جامعه جهانی به نقش والا و بی بدیل این عزیزان در حفاظت از طبیعت، این میراث ارزشمند و بی بدیل بشری است و بی شک از ثمره‌ی همراهی و ایثارگری این دلاورمردان در حفاظت از طبیعت و زیست‌بوم و حیات‌وحش کشورمان است که آب و خاک ایران زمین، در امنیت، سلامت و آرامش است.

کسانی که جان خود را بر سر حفاظت و حراست از انفال الهی و طبیعت ارزشمند خدادادی فدا می کنند، انسان های وارسته و از جان گذشته ای هستند که تقدیر و تشکر از مجاهدت آنان وظیفه آحاد جامعه است و این روز، فرصت مغتنمی برای این وظیفه مهم است.

اینجانب ؛ روز جهانی محیط‌بان و جنگل‌بان بر تمامی بزرگواران خدمتگزار در سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و منابع طبیعی تبریک می گویم و جادارد، یاد و خاطره تمامی شهدای طبیعت، بخصوص محیط‌بانان و جنگل‌بانان شهید را گرامی بداریم و سلامتی و توفیق جانبازان و آسیب‌دیدگان در حفاظت از عرصه‌های طبیعت را از محضر الهی خواستار باشیم.