شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۷:۵۸:۱۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۸/۲ ساعت ۱۱:۰۴
لینک کوتاه مطلب:

مهندس خدری فرماندار شهرستان بانه با صدور پیامی فرارسیدن هفته بیمه سلامت را تبریک گفت.

متن پیام فرماندار بانه بدین شرح است

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

نامگذاری سوم تا نهم آبان ماه به نام هفته بیمه سلامت فرصت مغتنمی است تا اقدامات، فعالیت‌ها و سیاست‌های این حوزه مورد ارزیابی قرار گرفته و دستاوردهای ارزشمند آن به ملت شریف ایران معرفی گردد.

بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه پایه درمان در ایران در آستانه سومین دهه فعالیت خود، توانسته با تحت پوشش قرار دادن نیمی از مردم، نقش بسزایی در ارتقاء سطح سلامت جامعه و تحقق عدالت اجتماعی از طریق کاهش پرداخت از جیب بیمه شدگان به ویژه اقشار آسیب پذیر ایفا نماید.

اینجانب ضمن تبریک هفته بیمه سلامت، تلاش های کلیه حوزه های متولی تضمین سلامت جامعه را ستوده و با پاسداشت اهتمام مدیر و کارکنان بیمه سلامت شهرستان بانه که با تحت پوشش قرار دادن افراد فاقد پوشش بیمه در شهرستان و اجرای طرح‌هایی که سطح دسترسی مردم به خدمات را تسهیل نموده، اقدامات تأثیرگذاری در حوزه سلامت داشته و دارند، از درگاه ایزد منان برای همگان سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم.
امید که با فراگیرتر شدن چتر خدمات این سازمان حمایتی ، بیش از گذشته شاهد ارتقاء کیفیت زندگی و بالندگی جامعه و نیز توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان بانه باشیم.

کمال خدری ،فرماندار شهرستان بانه