شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۴:۴۹:۴۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۲۶ ساعت ۱۴:۵۲
لینک کوتاه مطلب:

سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بانه برگزار گردید

فرماندار شهرستان بانه ؛ بر لزوم بررسی دقیق مشکلات فرهنگی شهرستان بانه تأکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در جلسه شورای فرهنگ عمومی بتوانیم از پیشنهادات دستگاه های اجرایی در جهت رفع مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی بیش از پیش بهره مند شویم

این جلسه به ریاست خدری فرماندار شهرستان بانه و با حضور امام جمعه شهر بانه، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورا فرهنگ عمومی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

خدری در این جلسه برلزوم عملی بودن جلسات تاکید کرد و گفت: جلسات نباید شعاری باشد بلکه باید خروجی و اثرگذاری خوبی داشته باشد و باید از کلی گویی جلسات خارج و مشکلات و
آسیب‌های اجتماعی را ریشه یابی کرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت ترافیک شهرستان گفت: از مسئولان ذیربط می خواهیم که آسیب شناسی به موقع مسائل ترافیک درون شهری را در دستور کار ویژه قرار دهند و در این زمینه دستگاه های متولی موظف هستند به منظور کاهش امور ترافیکی درون شهری حتی پژوهش ها و تحقیقات گسترده ای را انجام دهند.

فرماندار بانه در ادامه با بیان اینکه فضای مجازی هم دارای فرصتها و هم دارای تهدیدات فراوان به ویژه تهدیدات فرهنگی و اجتماعی است. لذا باید این موضوع در جلسه ای تخصصی بررسی راهکارهای مناسب برای کاهش آسیب های فضای مجازی بیشتربه آن پرداخت.