سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۱:۲۵:۵۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۶ ساعت ۱۲:۵۹
لینک کوتاه مطلب:

نهمین جلسه شورای ترافیک شهرستان برگزار شد

 این جلسه به ریاست مهندس کمال خدری فرماندار شهرستان و با حضور دادستان عمومی و انقلاب و اعضای شورای ترافیک در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار بانه ضمن اشاره به وضعیت ترافیک شهرستان بیان نمودند، اصل و مبنای شورای ترافیک در فرهنگ سازی و آموزش است و برگزاری جلسات شورای ترافیک می تواند نقش بسزایی در بهبود و روان سازی بار ترافیک شهرستان ایفا نماید و دستگاههای متولی این امر می بایست با همکاری و هماهنگی سایر دستگاهها،اهتمام جدی در راستای حل مسائل و مشکلات در این زمینه داشته باشند.

ایشان با اشاره به اینکه اصلاح و بهسازی نقاط حادثه خیز بطور جد در دستور کار شورای ترافیک قرار بگیرد، تصریح کرد: مصوبات شورای ترافیک باید سریعا اجرایی ، تفکیک گردد و دستگاهها اهتمام جدی در راستای حل مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب استقرار وانت بارها و دست‌فروشان خیابانی در میادین و خیابانهای پر تردد شهر خاطرنشان کرد: شهرداری با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر دستگاه‌های مربوطه تمهیدات لازم در خصوص ساماندهی و تعیین تکلیف حضور وانت بارهای میوه و تره‌بار و غیره در سطح شهر را در زوایای مختلف بررسی نموده و اجرایی نماید.