دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۰۵:۳۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ساعت ۰۴:۱۴
لینک کوتاه مطلب:

پیام سرپرست فرمانداری شهرستان بانه به‌مناسبت هفته گرامیداشت شوراهای‌آموزش‌وپرورش

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بانه، دکتر احسان درویشی سرپرست فرمانداری و رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان بانه به مناسبت هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش پیامی صادر نمود.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

“وَشَاوِرْهُمْ فِی الْأَمْرِ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ (سوره آل عمران.آیه۱۵۹)”

“شورای آموزش و پرورش، اتاق فکر نظام تعلیم و تربیت است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)”

آموزش و پرورش به عنوان متولی فرآیند تعلیم و تربیت و اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، زیربنای توسعه و پیشرفت کشور است که با بهره‌گیری از تفکر برنامه محوری و فناوری‌های نوین اطلاعات، زمینه ساز شکوفایی فطرت و استعدادها و شکل گیری هویت یکپارچه اسلامی-ایرانی دانش‌آموزان در راستای تربیت نسلی متعهد، تعالی جو، تحول آفرین و بصیر در حریم مقدس مدرسه است که نویدبخش آینده‌ای پویا و روشن برای ایران اسلامی است. همچنین آموزش و پرورش، ضمن تربیت افراد آگاه و پرورش نیروی کار ماهر، تسهیل‌گر توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و مقدمه وحدت سیاسی و ملی است و در نهایت به ارتقای مدیریت مؤثر سیاست داخلی می‌انجامد.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش به فعالان این عرصه در شهرستان، امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اعضای شورای آموزش و پرورش با همراهی و توجه ویژه کلیه دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی در جهت رشد و شکوفایی و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشند.

احسان درویشی

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه