سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۳۳:۲۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۲۰ ساعت ۱۴:۵۳
لینک کوتاه مطلب:

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با سرپرست فرمانداری، نماینده مردم فرهیخته شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی،امام جمعه موقت شهربانه

امروز دکتر عبدالملکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با حضور در فرمانداری شهرستان بانه، با اعضای مذکور دیدار و گفت‌وگو کرد.

خدری سرپرست فرمانداری در این نشست بیان داشت: برقراری و استحکام بیشتر پیوند بین دانشگاه و جامعه می‌تواند توسعه همه جانبه شهرستان را رقم بزند، که این امر در گرو ایجاد بستر مناسب ارتباط و تعامل دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان است.

همچنین وی از اقدامات مناسب و ارتقاء مطلوب ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح این شهرستان به ویژه در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس از مسئولین سلامت استان قدردانی نمود.

وی گفت خدمت شایسته و بی منت کارکنان حوزه سلامت جای تقدیر و تشکر است و تمامی مجموعه در سطح استان خوشبختانه تلاش های ارزنده ای را بکار بسته اند تا رضایت مردم را در بالاترین سطح ممکن بدست آورند.

خدری در پایان ضمن بیان مشکلات بیمارستان ها (دستگاه ام آر آی،دستگاه سی تی اسکن،کمبود پزشک های عمومی و تخصصی،کمبود آمبولانس،بخش آی سی یو نوزادان،تقویت بخش دیالیز،تقویت تجهیزات بخش،کمبود نیروی انسانی و بازسازی و مرمت خانه بهداشت های شهرستان)،از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان درخواست نمود معضلات و کاستی های حوزه سلامت شهرستان علی الخصوص در بیمارستان های صلاح الدین و رازی در سریع ترین زمان ممکن رفع شود تا بتوانیم خدمات شایسته تر و ارزنده تر را به همشهریان محترم ارائه نماییم.

امام جمعه موقت شهربانه :

وی ضمن قدردانی از زحمات ارزنده کادر درمان،بر ارائه خدمات بیشتر به بیماران و رسیدگی به وضعیت آنها تأکید نمود و  گفت : با توجه به وضعیت شهرستان و روند رو به افزایش جمعیت و وسعت شهرستان،توسعه و رونق بیمارستان ها و حل مشکلات بیان شده توسط سرپرست فرمانداری در رأس کار قرارگیرد.

نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی:

وی نیز ضمن تشکر و قدردانی ویژه از زحمات ارزنده کادر بهداشت و درمان و تلاش و زحمات بی شائبه این عزیزان در حوزه سلامت عنوان کرد،ایثار و فداکاری آنان علی الخصوص در زمان شیوع ویروس کرونا قابل تحسین است ، بیمارستان های سطح شهرستان باید متناظر باشند و‌ از لحاظ تجهیزات تکمیل شوند و فشار کاری و تراکم در هر دو بیمارستان تقسیم شود.

وی عنوان کرد،تمام تلاش و تمرکز ما در راستای تکمیل تجهیزات حوزه سلامت در بیمارستان های سطح شهرستان است که بتوانیم از رفتن شهروندان محترم به استان های همجوار جهت پیگیری بیماری خود جلوگیری کنیم.

وی افزود،نیاز واقعی شهرستان از لحاظ کمبود پزشک تخصصی و عمومی برطرف شود تا بتوانیم از دغدغه های شهروندان کم کنیم.

در این دیدار دکتر عبدالملکی ضمن قدردانی از حمایت و توجه نماینده عالی دولت و نماینده مردم شهرستان و امام جمعه موقت شهربانه به موضوع سلامت، گزارشی از وضعیت و خدمات حوزه سلامت و مشکلات و معضلات مربوطه ارائه و خواستار تعامل همه ادارات در راستای هموار شدن مسیر دستیابی به اهداف سلامت محور و همچنین کنترل و مبارزه با بیماری کرونا شد.

وی عنوان کرد مشکلات بیان شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان را پیگیری و در اسرع وقت نسبت به حل آنها اقدام خواهد نمود.