شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۶:۰۱:۱۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۷/۷ ساعت ۱۰:۲۷
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری مراسم گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی در سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بانه

این مراسم باشکوه صبح امروز هفتم مهرماه، به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی در تجلیل از خدمات و زحمات بی شائبه و شبانه روزی آتش نشانان شهری بانه در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بانه با حضور فرماندار شهرستان بانه،امام جمعه موقت شهربانه، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بانه، جمعی از مدیران و رؤسا ادارات و آتش نشانان غیور و دلسوز برگزار شد.

کمال خدری فرماندار شهرستان بانه نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان که برای حفاظت از جان و سلامت مردم و سرمایه های اجتماعی و ملی جان خود را فدا کردند و تبریک به مناسبت این روز و تبریک ویژه ماه ربیع الاول و ولادت پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی ( ص )افزود: آتش نشانان همواره با بهره‌مندی از تجربه و حضور به‌موقع در صحنه حوادث به نجات جان شهروندان در شرایط سخت می‌پردازند و این عمل خداپسندانه و مردم دوستانه که توأم با فداکاری و دلسوزی است، جای تقدیر و تشکر دارد و بدون شک مردم عزیز قدردان تلاش، زحمات و از جان گذشتگی آتش‌نشانان می‌باشند.

ماموستا جمال کریمی نیز در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شایسته آتش‌نشانان شهرستان بانه افزود، آتش‌نشانان خدمات را هوشیارانه و بی درنگ برای شهروندان انجام می دهند و همانند نیروهای جبهه نبرد همیشه در مواقع سخت در صحنه حاضرند و هستند اجتماع قدردان زحمات تک تک آتش‌نشانان شهرستان می باشد.

سرهنگ امری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه نیزدر این مراسم آتش‌نشانان و خانواده های آنها را از ایثارگران دانست و ایراد نمود، لباستان و شغلتان مبارک و قداست دارد.

مسئول خدمات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بانه ضمن ارائه گزارشات از عملکرد سازماندر سال جاری ، آتش‌نشانی را وظیفه ای خطیر و سنگین دانستند و افزود، آتش‌نشانان حافظ جان و مال شهروندان هستند.