شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۰۹:۴۹:۰۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۵ ساعت ۱۶:۱۲
لینک کوتاه مطلب:

تقدیر از کارمندان نمونه سطح شهرستان بانه

به مناسبت هفته دولت و چهارم شهریور روز کارمند طی مراسمی با حضور خدری سرپرست فرمانداری،امام جمعه شهر بانه،مسئول دفتر نماینده مردم فرهیخته شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی،فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بانه و جمعی از مسئولین ادارات و کارکنان مجموعه فرمانداری و سایر ادارات و نهادهای دولتی شهرستان این روز گرامی داشته شد.

به مناسبت هفته دولت و چهارم شهریور روز کارمند طی مراسمی با حضور خدری سرپرست فرمانداری،امام جمعه شهر خدری سرپرست فرمانداری در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره ی ۱۵ هزار شهید کارمند اظهار داشت: روز کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

وی افزودند:کارمندان باید رفتار و منش شهیدان رجایی وباهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند تا رضایت مردم و خداوند را به دست آورند و بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهادها و بخصوص در مجموعه های دولتی , زمینه ‌ساز رشد شاخص های ترقی کشور است و امیدوارم همه بتوانند برای آبادانی و سرفرازی ایران عزیزمان بیش از پیش مفید باشند.

خدری ادامه داد، در دوران کاری در مجموعه های اداری خود باید قدر فرصت به وجود آمده در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم را بدانیم.

فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه نیز در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری دامت برکاته در مورد خدمت رسانی افزود، اولویت های خدمت رسانی در سه واژه فقر، نا امنی و بی سوادی تعریف شده است زیرا در جامعه ای که فقر حاکم شود دین هم متضرر می شود و ناامنی (غذایی،شغلی و مدنی) بر خلاف توصیه های اسلام و ضد ارزش های اسلامی است و توجه به علم بیش از معنویت می باشد.

وی ادامه داد،رمز پیروزی در عرصه خدمات رسانی توکل برخدا،وحدت کلمه و فداکاری و مقدم دانستن مدافع ملی و عمومی بر شخصی،نظارت و کنترل امورات،عدلت اجتماعی همه جانبه می باشد و باید کار انجام بگیرد،درست انجام شود و جامع و کامل باشد و با سرعت (بازه زمانی کم) صورت و برای کارمندان گشاده رویی هم در سرلوحه کار قرارگیرد.

امام جمعه شهربانه نیز با اشاره به آیات قرآنی اظهار داشت،کردار انسان ها (خوبی ها و بدی ها)همانند تصویری در روز آخرت ظاهر می شود.

وی گفت،تمامی کارمندان نمونه هستند و با هدف مشخص در حال انجام فعالیت هستند و ماهیت کار آنان مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری دامت برکاته، خدمتگزاری باشد.

وی از کارمندان شهرستان درخواست نمود همواره تکریم ارباب رجوع را در سرلوحه و پیشه کاری خود قراردهند و با گشاده رویی پاسخگوی مطالبات و خواسته های آنان باشدند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از کارمندان و کارنان نمونه کشوری و لشکری وبانک ها تقدیر شد.