شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۲:۳۲:۳۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۸ ساعت ۱۶:۴۲
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری میز خدمت جهادی شهید کوچری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه

به مناسبت گرامیداشت هفتمین روز از هفته مبارک دولت با حضور خدری سرپرست فرمانداری شهرستان بانه،فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه،رئیس دادگستری شهرستان،مسئول دفتر نماینده مردم فرهیخته شهرستان در مجلس،امام جمعه شهرکانیسور و جمعی از اعضای شورای اداری و امامان جمعه و جماعت و دهیار و شورای اسلامی و اهالی محترم روستاهای اطراف میز خدمت جهادی واقع در روستای نجنه سفلی شهرستان بانه برگزار شد.

خدری سرپرست فرمانداری شهرستان بانه :

ضرورت دارد هدف از ایجاد میز خدمت برای جامعه و مردم تبیین شود و با توجه به اهتمام دولت مردمی در راستای خدمتگزاری به مردم و اجرای صریح این موضوع، تمام دستگاه های اجرایی موظف به تحقق و اجرای شایسته این امر می باشند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه از ابتدا تاکنون با روحیه انقلابی و تفکر جهادی در راستای رفاه حال روستانشینان و دیدار چهره به چهره با آنان و رفع نیازها و خواسته و مشکلات روستاها، اقدام به راه اندازی میز خدمت با ارتباط بی واسطه مسئولان با مردم در مناطق مختلف به ویژه نقاط محروم و حاشیه نشین نموده است.

سرهنگ امری فرماندهی سپاه پاسداران:

در هر مقام و جایگاهی هستیم باید به مسئولیت خود عمل کنیم و ادامه راه شهیدان والا مقام که با جانفشانی های خود باعث رفاه و آسایش و امنیت امروز شده اند در خدمت رسانی به مردم سرلوحه کار قراردهیم و جهاد تبیین را به نحوی احسن انجام دهیم.

هدف اصلی برگزاری میز خدمت تکریم ارباب رجوع ، دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم و شنیدن دغدغه ها و مطالبات و خواسته های آنان ، تسریع در امورات اداری ، توجه به مناطق روستایی و محروم،رعایت حقوق روستانشینان و به تبع آنها کارگشایی و کمک به مردم است.