جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۳:۰۴:۵۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۱۲ ساعت ۱۷:۳۳
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک خدری فرماندار شهرستان بانه بمناسبت فرارسیدن سالروز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و دعوت از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

سیزدهم آبان ماه تنها یک مناسبت تاریخی نیست بلکه واقعه‌ای اثرگذار،پویا و آموزنده است که در بطن تاریخ جاریست و تصویر روشنی را از “فهم عمیق،بیداری و استکبار ستیزی ” یک ملت انقلابی به نمایش می گذارد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

۱۳ آبان ماه،روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و ناعدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های استکبار جهانی است.

سیزدهم آبان ماه تنها یک مناسبت تاریخی نیست بلکه واقعه‌ای اثرگذار،پویا و آموزنده است که در بطن تاریخ  جاریست و تصویر روشنی را از “فهم عمیق،بیداری و استکبار ستیزی ” یک ملت انقلابی به نمایش می گذارد.

اینجانب ضمن تبریک به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) و روز دانش آموز، از اقشار مختلف مردم بویژه دانش آموزان و دانشجویان و مردم شهیدپرور شهرستان دعوت می کنیم تا در تجمع بزرگی که با رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه۱۳ آبان ماه در محل سالن ورزشی ۹ دی برگزار می شود،حضوری گسترده و پرشور داشته باشند.